zondag 16 juli 2017

16 juli Oisterwijk - Mont Saint Michel

Dag 1

We zijn vertrokken!

Normaal is het voor Sjoerd tot vrijdag laat werken, koffers pakken, slapen en vroeg vertrekken. Nu hadden we een dag meer, we vetrokken pas vandaag, zondag 16 juli.

En dit keer niet ’s morgens om 5 uur maar klokslag 8 uur zaten we in de auto. Het zou een rit worden van ongeveer 711 km, een rit van 6 uur en 46 minuten wanneer je dit in 1 keer rijdt.

Onderweg kwamen we over een mooie brug.

Wat zei ik, 8 uur vertrokken, een rit van bijna 7 uur en ja dan kun je om 15 uur aan komen wat we dan ook deden. Niet dat we niet gestopt zijn, 1 keer tanken en 1 keer toilet bezoek. Maar het ging zo vlot, het was dan ook niet druk onderweg. Zijn wij blij dat we dit keer op zondag zijn vertrokken.

Onze eerste stop is bij Mont Saint Michel. Hier hebben we een hotel (met ontbijt) met uitzicht op Mont Saint Michel.

Vanaf 17 uur konden we op onze kamer. Daarom eerst een stukje gewandeld en iets gezocht waar we wat konden eten.

Vanavond ga ik in ieder geval alvast naar een mooi uitkijkpunt om de zon’s ondergang bij Mont Saint Michel te fotograferen. (Foto’s volgen.) En morgen hebben we de hele dag de tijd om Mont Saint Michel zelf te bezoeken.

Foto's tot nu toe (behalve 1e Mont Saint Michel) genomen met mijn telefoon.